CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, July 30, 2010

stangah tahun sdh ni..

tolong la..aku salah kira kot..bukan setengah tahun ni..lama banget sdh ni..knp aku masi xdpt lupa dia..ntah2 bini dia pregnen sdh sekarang..tolong la..kasi aku lupa dia..aku xsanggup ingt dia lagi..aku xdpt bayangkan dia tgh mendukung baby nya..n bepelukan besama isterinya..aiyak...sakit hati ooo..knp begini jadinya..aku masi merindukan dirinya,,aku masi teringat2 dirinya...aku telalu masi sangat sayang akan dia..

dia? masi ingat dengan aku ka? xdapat dikesan n dijejaki sdh dia tu..email aku pun dia blocked sdh..balik2 aku terima failure dilivery..aaaahhh sakit nya hati..dia telah melupakan diri ku..mudah nya dia buat begitu..cam sial ja aku rasa..kenapa aku yg masi rindu dia stangah mati...gila oo mcm ni..babi btol..sial eh..

0 comments: