CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, December 1, 2009

sedikit kena ngan aku

Staying with someone you really love even if you know you two can't be together for a lot of reasons is like standing under the rain... It feels good but you know it will soon make you sick

kata2 ni aku jumpa dalam FB..aku try bikin2 tu kuiz ba..kuiz ka apa ka tu..what ever la..n ini la hasil nya..sedey aku dgr..memang sebijik2 ngan ceta aku la..begini la ni..
yup..memang tepat.

me and D cannot be together because of a lot of reason..only both of us knows it..kalau aku terus kan sama2 ngan dia jugak..yup it is like stay in the rain..memang siok la..sebab dapat sama2 ..sama la perumpamaannya tu..memang siok stay dlm hujan..maknanya memang siok stay sama2 bedua ngan D..tp last2..kalau stay lama2 dalam hujan..kita akn sakit..mcm tu la jugak aku ngan D..klu aku stay sama2 ngan D..lama2 akan sakit jadi nya..D pun tau n aku pun tau apa sebab nya..

sedey sangat.

0 comments: